#1 Skrevet Desember 4, 2014 Er det noen som har gjort det? Kun løse deler som må flyttes over, eller er det mer omfattende? Gjelder en 2004-modell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 27, 2015 Tek opp att denne ettersom det kan vere aktuelt for meg også. Litt meir å velge i dersom ein kan kjøpe 2- eller 5-setar og bygge om til 7-setar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 27, 2015 Ut fra hva jeg har funnet ut, så er det ihvertfall følgende som må skiftes ut: Sidebekledning begge sider i bag.rom Seter D-stolpe-bekledning + seler Gulvplate med teppe Rollo (lasteromsjalusi) er annerledes Sikkert kurant om man finner deler fra en skadebil, men blir nok fort dyrt å kjøpe alt hver for seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 27, 2015 Ok. Syns eg har høyrt noko om at det ikkje er laga til for innfestning av bakerste seterad i 5-setarane, slik at det ikkje er nok med sjølve seta heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...