Feilkoder på Audi A4 b6 2004

Anbefalte innlegg

Fikk lest feilkoder idag.

19561- valve for intake manifold flap (n239) P3105 - 35 - 10 - open or short to ground - intermittent

19464 - camshaft position sensor (G40) P3008 - 00-00 - Signal out of rage

00895 - cruise control switch (E45) 37-00 - faulty. (Rart denne kommer opp. Har helt ny bryter montert på bilen.)

01435 - brake pressure sensor 1 (G210) 35-10--- intermittent (har byttet bremselysbryter nettop)

Noen som kan forklare hva jeg skal lete etter?

Feilene som jeg viste om på forrhånd var cruise control ikke fungerer og at esp/abs kommer med feil av og til.

Mvh Jonas Hamnvik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv å grunninstille spjeldet .

Kan du ha ledningsbrudd eller dårlig kontakt nor sted? Bytte bremsebryteren burde fikse abs/esp problemet. Har du slettet feilkoder etter at du byttet den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slettet ikke feilkoder etter bytte av cruise control bryter og bremselysbryter.

Men feilen ligger enda etter sletting av feilkoder idag på esp. Kan kjøre mange mil etter E6. med en gang nedbremsing for et kryss så kommer lampa på igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke Audi selv med regner med du hadde rattet av ved bytting av cruise bryter.

Da må du nok ta denne Steering Angle Sensor Calibration

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brake pressure sensor er ikke det samme som bremselysbryter. Derfor du ikke får bort feilen. Bremsetrykkføler sitter enten på hovedsylinder eller i abs aggregatet. Fungerer cruisecontrol som den skal nå da etter du har skiftet diverse?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ratt av når bryter ble byttet ja. Hvordan tar jeg den Steering Angle Sensor Calibration?

Bremsetrykkføler. Må se etter den da.

Cruisecontrol funker ikke etter bytte av deler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ratt av når bryter ble byttet ja. Hvordan tar jeg den Steering Angle Sensor Calibration?

Bremsetrykkføler. Må se etter den da.

Cruisecontrol funker ikke etter bytte av deler.

Skifta C- bryter på en skoda 2004,for noen dager siden.

Sikkert ikke ulikt en Audi vil jeg tro.

Fikk da opp endel feilmeldinger noe alla dine+abs.

Tok meg litt tid å finne ut av det da jeg ikke fikk feil på Steering Angle Sensor.

Men etter å ha fikse denne fikk jeg sletta de andre feil coder.

Du finner hvordan du går fram på ROSS TECK

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå testet en del og feilkodene kommer tilbake like fort som før.

Har hatt av sensor på abs sentral uten bedring.

nullstilt bremselysbryter og ingen endring.

Eneste som kanskje er borte er kortslutningen. Den har ikke kommet enda. Har rørt på alt av ledinger. Har funnet ut hvilken kam aksel sensoren ser ut. Så må vel bestille den ny, samt brake pressure sensoren? For å komme nærmere feilene?

Skal prøve å ta av rattet og montere cruise bryteren på nytt. Bare for å ha det gjort.

Tips tas fortsatt imot!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.