Irriterende beltevarsler VW Passat 3c 2007 mod

Anbefalte innlegg

Har en beltevarsler som går av i tide og utide på min passat: bh :,

mistenker dårlig kontakt der beltet festes da det stopper med en gang man fikler litt der.

Noen som har opplevd samme, eller som har en løsning på problemet?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ganske vanlig at bryteren inni beltestikket slutter å fungere. Man må bytte hele beltestikket.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde samme problemet med golf 5. tok bare å kodet vekk setebeltevarslingen :) kan også ha poser osv på setet uten det piper.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare å dra ut ledningen under sete eller kode bort i vagcom

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay, tusen takk for svar. Noen i nærheten av Fredrikstad som har vagcom? og kunne hjulpet meg meg med å kode bort varslingen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har selvfølgelig ikke en sekk eller noe i passasjersetet når det skjer? :P

Flere som har gjort den tabben.

Enkleste er som nevnt å kode vekk med mindre man er avhengig av en påminnelse om å ha på selen når man kjører.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette skjer også når noen sitter i passasjersetet med belte på, og skjer ganske ofte og forsvinner når man fikler med beltestikket.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette skjedde på familiens 06' mod for to år siden.. Jeg bare nappet ut kabelen som ligger under setet, så var det problemet ute av verdenen. Ingen feilkoder, ingen "pling".

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.