Anbefalte innlegg

Vurderer å selge den gamle traveren, da det blir for mye stress å sette den skikkelig i stand.

 

- Relativt lite rust på bilen, uten at jeg har inspisert så veldig under kanallister og inni skjermbuene. Litt nederst på bagasjelokket.

- Ettermonterte elektriske delskinn sportseter foran, samt dørtrekk med karbondeksler (en sprekk i ene dekslet)

- Bilen har S4-refleksplate bak, med en liten sprekk på midtfeltet ved skiltet.

- Pioneer CD-spiller, subkasse vendt mot skiposehullet og forsterkere bak.

- Kun ett sett 15" hjul med dårlige piggdekk, da naboen stjal med seg sommerfelgene når han flyttet til Tyskland.

- Foringer fremme virker noe slitt så det er litt gnikkelyder her og der.

- Fungernde håndbrekk og kalipere bak (alt dette har vært byttet noen ganger opp gjennom tidene)

- S4 speedo med en del flassing og deffekt telleverk.

- S4 linselykter, riktignok med feil glass (for reflektor), men who cares, ingen har reagert/blinket på meg enda, hvis det skulle gi noe merkelig lysbrytning eller noe sånt. :)

- Bilen har nok gått nærmere 380.000, selv om telleren står fast på 221.000.

- Reg.reim var byttet i 2009, så det begynner å bli tid for dette igjen innen et par år.

- Bilen starter og går helt greit, har tidvis vært litt vanskelig å starte, men tror dette har vært feiljust. av mengdefordeler, skrudd på og har startet jevnt de siste par mnd.

- Relativt ny frontrute uten særlig steinsprut.

- Så godt som ny startmotor

- Nesten helt nytt batteri

- Dynamo noen år gammel

- Bilen har fått på plass org. høyde fjærer etter de fleste bildene ble tatt.

- Ny ubrukt vannpumpe for reg.bytte følger med.

 

Med vrakpanten på 3 lapper, syns jeg en pris på 8000,- bør være en grei deal for en gammel klassiker noen vil fikse opp :)

 

Her er'n:

 

http://forum.vacn.no/showthread.php?175284-1991-Audi-100-Sedan-(C4):o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.