#1 Skrevet Desember 4, 2014 Vurderer å selge den gamle traveren, da det blir for mye stress å sette den skikkelig i stand. - Relativt lite rust på bilen, uten at jeg har inspisert så veldig under kanallister og inni skjermbuene. Litt nederst på bagasjelokket. - Ettermonterte elektriske delskinn sportseter foran, samt dørtrekk med karbondeksler (en sprekk i ene dekslet) - Bilen har S4-refleksplate bak, med en liten sprekk på midtfeltet ved skiltet. - Pioneer CD-spiller, subkasse vendt mot skiposehullet og forsterkere bak. - Kun ett sett 15" hjul med dårlige piggdekk, da naboen stjal med seg sommerfelgene når han flyttet til Tyskland. - Foringer fremme virker noe slitt så det er litt gnikkelyder her og der. - Fungernde håndbrekk og kalipere bak (alt dette har vært byttet noen ganger opp gjennom tidene) - S4 speedo med en del flassing og deffekt telleverk. - S4 linselykter, riktignok med feil glass (for reflektor), men who cares, ingen har reagert/blinket på meg enda, hvis det skulle gi noe merkelig lysbrytning eller noe sånt. - Bilen har nok gått nærmere 380.000, selv om telleren står fast på 221.000. - Reg.reim var byttet i 2009, så det begynner å bli tid for dette igjen innen et par år. - Bilen starter og går helt greit, har tidvis vært litt vanskelig å starte, men tror dette har vært feiljust. av mengdefordeler, skrudd på og har startet jevnt de siste par mnd. - Relativt ny frontrute uten særlig steinsprut. - Så godt som ny startmotor - Nesten helt nytt batteri - Dynamo noen år gammel - Bilen har fått på plass org. høyde fjærer etter de fleste bildene ble tatt. - Ny ubrukt vannpumpe for reg.bytte følger med. Med vrakpanten på 3 lapper, syns jeg en pris på 8000,- bør være en grei deal for en gammel klassiker noen vil fikse opp Her er'n: http://forum.vacn.no/showthread.php?175284-1991-Audi-100-Sedan-(C4) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 16, 2014 *bump* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 15, 2015 *bump* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...