#1 Skrevet Desember 5, 2014 Hei! Prøvde her om dagen å kode om blinkelysene til US variant. Dette gikk av en merkelig grunn ikke. Vi fulgte instruksene, men ingenting skjedde. Noen som veit om det ikke går ann på B6 modellen? Vi fikk andre som Canada til å fungere. Virket som at alle utenom US ville funke. Noen som veit? Det er ikke mega stress, men hadde vært kult å fått det omkodet. Vi prøvde på en 2001 A4 B6 og en 2004 A4 B6. Prøvde å lete etter tråd, men fant ikke en som peilet konkret på dette problemet. Jeg er heller ikke så god i tysk, så google var også lite hjelpsom idag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 5, 2014 Ekte, lisensiert VCDS eller piratkopi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 5, 2014 Ekte lisensiert VCDS. Edit: Ifølge kompissen som eier det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 5, 2014 Jeg har i alle fall noe tvilsomme greier, og jeg kan ikke kode lys - Kan kun lese feilkoder. Skal få lånt meg "ekte" i dag, det fungerer Så, men siden du kan kode om andre ting vil jeg tro at VCDS er ok.. Kan forsåvidt hende at du har moduler i bussystemet ditt som ikke støtter US-modus? Eller kanskje du er nødt å programmere hele lysstyringen til US først, og deretter US parklys? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 5, 2014 Vet du at dette er mulig? Det er ikke alle B6er som har mulighet for dette. Tror dette først ble mulig på de senere modellene, b7 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 5, 2014 B6 med såkalt highline ledningsnett fungerer å kode US, men på alle B7 og oppover har du ikke highline ledningsnett på din så er nok modul eneste mulighet hvis du ikke vil lage til noe eget opplegg da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 5, 2014 Ja, men da fikk eg svaret. Vi var usikker på om det var pga bilen er 2001 B6, og om det kanskje låg i ledningsnettet. Som jeg sa er det ikke noe stress. Funker det ikke så orker jeg ikke gjøre noe stor greie for en liten ting. Er gjort nokk med bilen fra før av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...