9A (16v) innsug, gasspjeld dyser og fuelrail.

Anbefalte innlegg

Noen som har dette til en fornuftig pris? Jeg er ikke interessert i "alt for dyre" sjeldne 50mm innsug eller annet dyrt, vil ha noe billig som kan benyttes til godkjenning av en motor ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

9A = KE-jet så ikke noke fuel rail...

Abf du skal ha?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. Må innrømme jeg ikke er alt for godt inne i forksjellene på 16V motorene. Hvis ABF har "vanlige" dyser, fuel rail og slikt som jeg er vant med fra G60, så er det det jeg vil ha, ja. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger du uansett bare midlertidig så kan du låne en komplett fra meg. Trenger den ikke før i mars eller neste vinter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger du uansett bare midlertidig så kan du låne en komplett fra meg. Trenger den ikke før i mars eller neste vinter

 

Trenger egentlig bare midlertidig ja, tenkte det var litt småkjipt å komme på visning i.f.b.m. godkjenning av motorbytte med short-runner innsug, 288grd kammer, hiddensprut osv.. (Sprut blir det uansett, i original Golf ECU-boks. Stealth-opplegg.)

Litt usikker på når jeg kan ha alt "klart" til godkjenning, men jeg sier takk for tilbudet, og sender deg en PM om når det nærmer seg eventuelt - hvis det blir aktuelt å låne. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare gi en lyd, kjører ørsta - otta - hamar til jul så kan levers da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.