#1 Skrevet Desember 5, 2014 Noen som har dette til en fornuftig pris? Jeg er ikke interessert i "alt for dyre" sjeldne 50mm innsug eller annet dyrt, vil ha noe billig som kan benyttes til godkjenning av en motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 5, 2014 9A = KE-jet så ikke noke fuel rail... Abf du skal ha? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 5, 2014 Hmm.. Må innrømme jeg ikke er alt for godt inne i forksjellene på 16V motorene. Hvis ABF har "vanlige" dyser, fuel rail og slikt som jeg er vant med fra G60, så er det det jeg vil ha, ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 5, 2014 Trenger du uansett bare midlertidig så kan du låne en komplett fra meg. Trenger den ikke før i mars eller neste vinter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 5, 2014 Trenger du uansett bare midlertidig så kan du låne en komplett fra meg. Trenger den ikke før i mars eller neste vinter Trenger egentlig bare midlertidig ja, tenkte det var litt småkjipt å komme på visning i.f.b.m. godkjenning av motorbytte med short-runner innsug, 288grd kammer, hiddensprut osv.. (Sprut blir det uansett, i original Golf ECU-boks. Stealth-opplegg.) Litt usikker på når jeg kan ha alt "klart" til godkjenning, men jeg sier takk for tilbudet, og sender deg en PM om når det nærmer seg eventuelt - hvis det blir aktuelt å låne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 5, 2014 Bare gi en lyd, kjører ørsta - otta - hamar til jul så kan levers da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...