Anbefalte innlegg

Har innsett at prosjektet aldri vil bli ferdigstilt fra min side. Kan selges komplett om noen kommer med greit bud, men må ha inn en del kroner på denne og regner med det er lettest i deler. Bilen starter ikke pdd, uviss årsak. Ikke startet siden 2009/2010, men motor går rundt.

 

Kan nevne noen deler utover normalt/originalt, samt generell info, og komme med noen priser lenger ned.

 

94 modell S4 sedan med AAN som har vært kollisjonsskadet. Rettet opp hos profesjonell oppretter og er bein og fin. Motor, gir (bygget om fra automat til manuell) forstilling, bakstilling/diff og interiør er hovedsakelig fra en 92 modell donorbil, samt mange nye deler.

 

RS2 manifold (ikke original, men ubrukt) original turbo, slanger til turbo, IC og innsug fra 034 motorsport og er ubrukt, hjerne med mtm 303 chip, to originale hjerner, 3" eksos fra turbo, 350mm (?) brembo bremser med borrede skiver, stoff seter med Quattro logo osv.

 

Bilen står for tiden ikke hjemme hos meg, så bare lufter dette litt nå først. Håper å få hentet den snart, kommer bilder av det dere måtte ønske da. Kommer noen tilfeldige bilder her nå, samt at det finnes noen i prosjekttråden min som dere finner nederst. (Ja, dette er et amatørbygg, men forsøkt å gjøre det bra:)

 

3" downpipe. Svært lite brukt. 1500,-

3" simons anlegg kjøpt hos mekonomen og sportscat fra ECS tuning. Fullstendig ubrukt, kun montert på bil. 5000,-

Kan selges komplett med dp for 6000,- Mellomrøret fra dp til cat er custom og bør muligens sveises på nytt for best tilpasning.

 

350 mm (tror jeg) Brembo bremser foran, komplett med calipper, borrede skiver, fjærbein og slitne klosser. Mulig jeg beholder disse selv, men kan selges for 8000,-/bud, komplett.

 

Motor og gir (5 trinn manuell) Denne er litt tricky. Dersom dette selges komplett, så bør jeg og kjøper bli enige om betaling etter det er bekreftet at det fungerer som det skal. (Ikke vært startet siden 2009/2010)

Dette innebærer at jeg må kunne stole 100% på kjøper. Vil du ha dette og plukke deler så er det såklart mulig. Vet ikke hvordan jeg skal gjøre dette enda:)

Men jeg vet at bilen startet og gikk fint før prosjektet startet.

 

Frontfanger, bakfanger, skjermer, dører, interiør, lykter, osv. er originalt S4. Bilen er komplett, kom med bud.

Donorbilen var rød, skjermer og panser er lakkert (i garasje riktignok) til bilens farge. (Amethystgrå perleeffekt mener jeg den heter)

 

 

Spør om alt som er. Legges ut litt kjapt her nå da jeg ikke vil MEN MÅ kvitte meg med den.

005.jpg

003.jpg

002.jpg

001.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ymse bilder både før og under gjenoppbyggingen og div deler

010.jpg

009.jpg

008.jpg

006.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det denne du kjøpte av meg? Mener det var du som kjøpte denne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte av Harald E, men du har vel vært med i bildet såvidt je vet ja:) Begynner å angre litt på annonsen nå, mulig je må finne en supermann som kan titte litt på den, for je tror det egentlig er en ganske grei sak å få start på den. For rett person:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd å se du muligens gir opp prosjektet.. :/ Hva kunne du tenkt deg å selge denne for komplett i såfall ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte av Harald E, men du har vel vært med i bildet såvidt je vet ja:) Begynner å angre litt på annonsen nå, mulig je må finne en supermann som kan titte litt på den, for je tror det egentlig er en ganske grei sak å få start på den. For rett person:)
Sånn var det ja:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd å se du muligens gir opp prosjektet.. :/ Hva kunne du tenkt deg å selge denne for komplett i såfall ?

 

Nja, har plutselig blitt litt usikker, jeg har ikke lyst til å gi opp:) Men vet ikke hvem jeg evt skal kontakte for å få hjelp. Så det er der det stopper seg. Har hatt den på lokalt verksted, men litt usikker på hvor hardt dem har prøvd. Så om du har tips til noen med litt peiling som kan titte på den så mottar jeg det med stor takk:)

Hvis det blir til at jeg klarer å gi slipp på den så synes jeg vel at rundt 25000,- bør være reelt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynner å få hetetokter og søvnproblemer over å selge denne i deler (evt komplett) uten å ha kjørt 1 meter etter å ha brukt titusenvis av kroner og hundrevis av timer på bilen. Je må rett og slett trekke salget av den for denne gang og gi den en sjanse til:o

I verste fall oppdateres annonsen med salg på ny ila våren, i beste fall har jeg bilen til jeg går i grava sjøl:p Håper på det siste..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.