#1 Skrevet Desember 7, 2014 hei, trenger hjelp! holder på å montere lys i en Audi a4 b7 og disse lysene skal monteres inne i døren. Men så finnes det ikke noe lys der ifra før, og prøvde å finne en plass jeg kunne koble meg på slik at hver gang jeg åpnet døren ville lyset komme på… men det var ikke så enkelt.. Har noen peiling på dette ? noen som har gjort dette før? kanskje et diagram for ledningene i døren ? Jeg Takker for all hjelp jeg kan få 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 7, 2014 ingen som har gjort dette før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 7, 2014 For å få lyset til å gå på når man åpner døren må du ta strøm via dørbryteren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 7, 2014 Hvilken ledning er det jeg skal koble meg opp på da? .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 7, 2014 Ser slik ut, men vet ikke hvor jeg kan koble meg på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 7, 2014 Det vet ikke jeg heller på disse bilene der. mulig dørbryteren sitter i låsekassa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 7, 2014 Sitter i låsekassa. Må av med trekket du har på bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 8, 2014 Er det ikke standard med rødt markeringslys i bakkant av døra? Er vel der de fleste kobler seg på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 11, 2014 Det er ikke noe lys i dørene på denne bilen. Skal ta flere bilder å legge ut ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 11, 2014 Dersom det ikke er noe lys fra før av må du nok få sjekket om komfortmodulen som sitter i bilen nå kan kodes til å styre lys i dørene og trekke ut kabler dersom det ikke ligger noe fra før av, evt. må komfortmodul også byttes. Tror nok ikke du kommer noen vei via låsekassa på disse da bryterene kun gir signal tilbake komfortmodul. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...