Spoiler leppe golf 3/vento fra Autospar??

Anbefalte innlegg

Noen som har montert VR6/gti spoiler leppe til golf3/vento fra Garviks Autospar???

 

Fikk min i dag og den er ikke i nærheten av å passe....:(

 

Er det bare jeg som har vært uheldig eller er passformen på kopiplasten deres dårlig?? noen som vet om det er samme de selger som på NBS?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det den ikke passer? Er vel litt forskjeld på Golf 3 og Vento.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det den ikke passer? Er vel litt forskjeld på Golf 3 og Vento.

 

Det er sidestykkene som blir for korte....ca 3-3.5cm på hver side, og da stemmer ikke festeklipsene/hullene heller samt bøyen virker til å være forskjellig.....sendte mail til dem da jeg bestillte med opplysninger om bil og årsmodell.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har denne, og eneste negative jeg har å si er at den er litt for kort, sammelignet med den jeg kjøpte på NBS ifjor, altså på midten foran, men det vises ikke før andre enn "kjennere"..

 

Fanger foran skal da være lik på Golf og Vento, tror jeg da..

 

Det beste er å kjøpe leppa på Møller, da er den laget i annen plast og tåler 20x mer enn hardplast leppa som du og jeg har kjøpt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har nok vært uheldig med den lippa, men hcvem er produsenten? Jom? Må aldri finne på å kjøpe noe som er produsert av jom.... Dette er bare fake og juks, passer dårlig og dårlig kvalitet!

Sjekk altid hvem produsenten er før du handler! Men når det er sagt så har garviks autospar utrolig bra service!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viss du skal ha vr6 leppe så kjøp orginalt fra møller! greit nok at den koster 400kr mer enn autospar, men den tåler jo usannsynlig mye mer, brukte min som snøplog i vinter, null problem det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fanger foran skal da være lik på Golf og Vento, tror jeg da..

 

Støtfangeren er ikke lik på Golf og Vento, men spoileren skal være "universal" slik at den kan festes på begge typer, så vidt jeg har forstått.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir nok en orginal leppe fra møller ja.....gidder ikke å plages med sånt, betaler med glede 400 mere for en vare som passer!!!!

 

Pussig hvor mye lengre tid de bruker å besvare mail når man klager enn når man bestiller ;) .......får vel hive meg på tlfèn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.