Forslag til nytt eksosanlegg? Audi s4 b5

Anbefalte innlegg

Hei!

Vurderer å kjøpe et nytt ekososanlegg fra katalysator og bakover. Det er en audi s4 b5

Så er det noen som har forslag til merke og type? del gjerne en link også :) og helst norske sider

Kan også kjøpe brukt hvis noen har det

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anbefala miltek. søg på ebay.co.uk Ganske rimelig i pris, perfekt passform, og lite "støy"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kommer litt ann på hva du er på utkikk etter.

Vil du ha noe som er vellprøvd og garantert god kvalitet, samt att SVV ikke vil legge seg så mye opp idet, er Milltek perfekt.

Finnes ett par forhandlere i norge: Flissundet Motorservice, QWT.

Ellers har du jo "billig-settene", SSAC/XS-Power, som du finner på eBay. Disser har vell variert litt i kvalitet, men er mange som liker de godt.

Om du ikke vil handle på eBay/utlandet/orker å søke, mener jeg det som Nordic Auto Imports (NAI) selger er det samme.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ferrita og supersprint er det beste du får over disk i Norge. [emoji48]

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får man Ferrita og Supersprint med grovere downpipes, altså "turboback" også?

Til 2,7tt (RS4 for min del)

Eventuelt pris på slikt?

(Beklager at jeg lånte tråden din, men passa seg sånn høvelig inn:))

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mitt Miltek anlegg på RS2`en har ikke noe veldig bra passform, og jeg vil tro dette er rimelig likt det man får til B5 karoseriet. Hadde ikke kjøpt det igjen, da hadde jeg heller fått tak i ett ferrita anlegg. Det beste anlegget jeg har hatt, var ett Ferrita anlegg lagd av ES tuning, perfekt passform, og en drøm og montere og demontere + en flott finish.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Milltek er meget oppskrytt, felgimport har spersprint, og ferrita har ferrita. Ikke noe vi leverer billig. Høy prisklasse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har Miltek catback, 2x2,25" på min S4. Veldig fornøyd med passformen. Pen lyd. Men blir en del coupe støy i fart, som er slitsomt i lengden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.