Anbefalte innlegg

Hei!

Skal kjøpe et nytt par brukte faceliftlykter til B5.

Selger sier at det er lim/tec7 på lykteglasset etter at det har vert montert øyelokk.

Noen som har fjerna tec7 fra lykteglass før?? tips? bør jeg la vær å kjøpe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tec7 cleaner

Funker den på ferdig herdet tec 7 da? Trodde det var mer for å vaske overskuddsmasse bort ved påføring.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det skal funke med cleaner

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funker ikke med Tec-7 cleaner på herdet tec-7. Kun kniv og stålbørste som funker.

Tec-7 cleaner er forøvrig bare bremserens med ny etikett og 5-doblet pris:-)

Bruker det i store mengder på jobb:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk bare høre d av en selger att d Skulle funke på herdet å, att den løste den opp, men godt å vite att det ikke funker da

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir seriøst overrasket om biltema sin sillikonfjerner funker på vanlig baderomssilikon, på Tec7 kan jeg nesten garantere at det ikke funker.

I bruksanvisningen til Tec7 står det at uherdet masse fjernes med Tec7 cleaner, herdet masse må fjernes mekanisk. Noen hevder at det hjelper å varme den for å få den mykere, eller spraye med cleaner av samme årsak, jeg bruker bare kniv og stålbørste, tar litt tid, men går helt fint...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom den løser opp Tec7, hva skjer med plastglassene da? Vil tro det enten løser opp plasten, eller at den krakellerer.

Fjern mekanisk, og poler opp lyktene meg Autosol etterpå, er mitt tips

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

TEK7 tåler det meste, så du må nok skrape.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for mange svar her!

Har ikke kjøpt lyktene men får håpe resultatet blir bedre enn de faceliftlyktene jeg har nå. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.