Anbefalte innlegg

Hei. Lurte på om 10x20 Et 35 med 255x35x20 dekk vil gå på en Audi A6 2014 mod med luft.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Jeg har søkt en del rundt på forumer etter dette da jeg skal ha hjul på min A6. Vet det er en her på forumet som kjører med 10x21 ET 37 med 255/30-21.

Jeg gikk for 9x20 i et25 da det stort sett er dette tyskerne kjører på. Ser det er dette også amerikanerne går for.

Men tror det skal vere plass til 10x20. Du kan jo måle litt på bilen å se i forhold til originalt hvis du bruker denne: http://www.willtheyfit.com

Da kan du se hvordan det bygger i forhold til de hjula du har:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har custom Schmidt VN-LINE i 10-21 et 37 med 255/30 og der stikker kantene akkurat utenfor skjermene, mens dekket er innenfor. Subbet såvidt de to første svingene, har ikke hørt noe siden. Tror det var på innsiden. 255/35-20 er 0.245 mm mindre i diameter så det bør bli likt. Jeg har også luft. Ta en titt i tråden min for bilder

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Jeg har søkt en del rundt på forumer etter dette da jeg skal ha hjul på min A6. Vet det er en her på forumet som kjører med 10x21 ET 37 med 255/30-21.

Jeg gikk for 9x20 i et25 da det stort sett er dette tyskerne kjører på. Ser det er dette også amerikanerne går for.

Men tror det skal vere plass til 10x20. Du kan jo måle litt på bilen å se i forhold til originalt hvis du bruker denne: http://www.willtheyfit.com

Hei. Har du bilde av bilen med hjula bak. Hvor mye er det fra felg til hjulbue?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har custom Schmidt VN-LINE i 10-21 et 37 med 255/30 og der stikker kantene akkurat utenfor skjermene, mens dekket er innenfor. Subbet såvidt de to første svingene, har ikke hørt noe siden. Tror det var på innsiden. 255/35-20 er 0.245 mm mindre i diameter så det bør bli likt. Jeg har også luft. Ta en titt i tråden min for bilder

Hei.

Har du linken til tråden din?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Lurte på om 10x20 Et 35 med 255x35x20 dekk vil gå på en Audi A6 2014 mod med luft.

Er dette hjul, dekk eller felg du har eller kan skaffe ekstra billig? Ville heller gått for 21 tom hvis målet er ordentlig kule hjul på denne, å strekke 35 profil på felger som stikker litt utenfor foran mener jeg er litt feil sted å starte, vil ikke bli like fint som et strekt 30 profil dekk generelt er.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette hjul, dekk eller felg du har eller kan skaffe ekstra billig? Ville heller gått for 21 tom hvis målet er ordentlig kule hjul på denne, å strekke 35 profil på felger som stikker litt utenfor foran mener jeg er litt feil sted å starte, vil ikke bli like fint som et strekt 30 profil dekk generelt er.

Nei det er verken felger eg har eller får billigt. Det er vinterhjul.

Sommer hjul anbefaler du alltså 21 "? Men glemte å skrive noe og det er at fremme er de 9" og det vil vell ikke stikke utenfor. De er 10" bak.

Eller er det en dimensjon i 245x??x20 som tilsvarer 255x35x20?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei det er verken felger eg har eller får billigt. Det er vinterhjul. Sommer hjul anbefaler du alltså 21 "? Men glemte å skrive noe og det er at fremme er de 9" og det vil vell ikke stikke utenfor. De er 10" bak. Eller er det en dimensjon i 245x??x20 som tilsvarer 255x35x20?

Jeg vil sammenligne det med vanlig Golf 5/6/7 hjul, 255/35 20 er ca like mye dekkside som 225/40 18, og skal du ha ordentlig kule hjul på Golf så går man i mitt hode for minst 19 tom. Det tilsvarer 21 tom på a6 4g/c7.

9 tom foran passer nok bedre, med 245 eller 255/35 20. Så kan man velge samme, minst 255, eller 295/30 20 bak, men det kan subbe litt igjen. Men igjen, 9 eller 9,5x21 ET35-40 er tingen, gjerne original rotor eller noe annet pent.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Hei.

har du bilde av bilen din?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Nei, jeg har ikke det. Får felgene først i slutten av januar. Men har et bilde fra Usa med en s6 med samme dimensjon. S6 har samme hjulbuer som a6. Skal se om jeg får lastet det opp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.