#1 Skrevet Desember 11, 2014 Noen som har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 11, 2014 Har du noe eksempelbilde på felgtypen, så kan det kanskje hjelpe deg litt ekstra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 17, 2014 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 17, 2014 Hadde fire slike i 19", gikk på søppla for en stund siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 17, 2014 Neeeeeei, uff alså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 17, 2014 Si fra om dere har en to eller uansett antal😉 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 17, 2014 Har 19" i 5x100, men kanskje ikke den boltsirkelen du vil ha? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 18, 2014 Jupp må ha 112,5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 25, 2014 Jeg har fire stk i 8x18" ET43, det er orginale Audi felger i RS4 generasjon 1 design. De har stått på en A4 S-line og felgene er hel og fin og uten skader eller kast, litt riper er det i de men ikke veldig mye så vidt jeg husker men dekkene er utslitt. Jeg hadde planer om å bruke de til vinter felger å kjøpe piggfrie dekk på de, men jeg kan finne noen andre 18" felger til det, evt bytte vis du har noe av int. send mrg en pm vis du er int så kan jeg ta et bilde av de også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 25, 2014 Jepp, gjør det er du snill😀 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 27, 2014 Jeg har 4 stk som er hele. Send pm el Mail tomsimonsen@me.com Bor heller ikke langt fra Mjøsa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 22, 2015 Hadde vist helt glemt dette jeg men her er bilde av felgene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 23, 2015 Jeg har 4 stk som er hele. Send pm el Mail tomsimonsen@me.comBor heller ikke langt fra Mjøsa 19"? eller hvor store er dem? - - - Updated - - - Hadde vist helt glemt dette jeg men her er bilde av felgene. hva slags pris snakker vi om da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 23, 2015 Jeg har lagt de ut på finn.no til 3500,- så noe der omkring, det har vert noen fårespørsler på de. Vis ikke de blir solgt så kjøper jeg nye vinter dekk på de selv slik som planen var. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 23, 2015 Jeg har lagt de ut på finn.no til 3500,- så noe der omkring, det har vert noen fårespørsler på de. Vis ikke de blir solgt så kjøper jeg nye vinter dekk på de selv slik som planen var. Hvordan er dekka som sitter på nå da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 23, 2015 Dekkene er gamle og utslitt se finn kode:55235569 for flere bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 2, 2015 Har fått tak i 18" felger nå, da jeg fikk dem ;-) men leter stadig etter 19" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...