#1 Skrevet Desember 11, 2014 Bilen er en 2004 Passat 3BG med originale Xenonlys. Når jeg startet opp i dag lyste bare det ene hovedlyset, men når jeg ankom jobb ca. 15 min. senere lyste begge to. Men nå lyste det ene(det som ikke lyste til å begynne med) rosa/rødt istedet for hvitt/blått. Er det tenneren som er på vei til å ta kvelden? Evt. koster den mye? Stress å bytte? Setter pris på alle konstruktive tilbakemeldinger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 11, 2014 Tenner eller pæra som har tatt kvelden. Det er vel D2S pærer på denne, så det enkleste vil være for deg å bytte pære fra en side til den andre og se om problemet bytter side eller ikke for å finne ut om det er tenner eller pære som har gått. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 11, 2014 Det var lurt. Bare litt dumt at fangeren og lampene må av for å gjøre det. Byttet xenonpærer på begge sider for 1,5 år siden, men det var Biltema DS2 pærer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 11, 2014 Tipper det er pærene. Kjøp noen gode OEM pærer (Philips, Osram etc) på Ebay i stedet for Biltema sine kina-pærer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...