Anbefalte innlegg

Har ein VW Golf V 2.0 TDI 2006 mod. 205000 km

Bilen blei kjøpt når den var gått 164000 km, og på rundt 180000 starta turboen å lage ein ulelyd under akslerasjon. Lyden starta ubetydlig lav, men har tatt seg opp etterkvart no...: bh :

Eg hadde ein mekaniker som såg på bilen, og han sa at einaste han fekk ut av det var ein feilkode som låg inne "P0234".

Han sa at han ikkje kunne sei noke sikkert men at den feilkoden enten var grunna turboen eller ladetrykksmodulen.

Så i eit siste desperat håp om å få hjelp spør eg derfor her om det er noken som har hatt samme problemet, eller har peiling på ka det er evt. ka som må til for å fikse det?

- Christian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikkje noko effektap, men har hatt problemer med at den har gått i ein slags form for nødmodus, der turboen ikkje følger med lenger og har null futt i motoren. Løsningen har bare vert å slå av og på motoren igjen, og då var alt ok igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være N75, men høres mest ut som turboen bør sjekkes først. VNT på turbo mekanismen som mulig ikke funker ?

Ville tatt turen til et verksted som kan sjekke dette før du begynner bruke penger, men mitt tips er turbo.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, okei ! får vel prøve å finne eit verksted som ikkje ruinerer meg bare for ein kontroll av turboen....

takk for hjelp så langt hvertfall ! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er hva auto hidden mener om feilkode 234

screenshot.5.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.