Audi A6 4B Xenon med 4v inn til ballast.

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har problem med det venstre hovedlyset mitt. Det er Xenon D2S pærer originalt på bilen. Hovedlyset på venstre side lyser ikke, men på høyre er det ok. Etter litt feilsøking har jeg kommet frem til at jeg bare har 4 volt inn på ballasten på venstre side. Men på høyre hvor det virker har jeg 12 volt. Jeg har testet ballasten rett på batteriet slik at jeg får 12 volt. Da virker det. Så det må være noe bakover. Synes det er rart med bare 4 volt. Hadde det enda vært dødt..... Har søkt litt på forumet, men fant ikke så mye om akkurat dette. Var en som hadde byttet ledningsnett pga dårlige kabler med spenningsfall.

Prøver å finne ut hvor kabelen fra lykta går så jeg kan måle om jeg har 12 volt i andre enden. Men er litt usikker på hvor kabelen til lykta kommer fra i skrivende stund.

Er det noen som har vært borti noe lignende før?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det viste seg å være sikringen. Litt flaut egentlig... Lønner seg å begynne feilsøkinga i rette enden!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.