Bildemonterings sted/høggeri, hvor man kan få skåret ut enkelte karosseri deler?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg lurte på om noen veit om steder hvor de tilbyr å skjære av deler av karosseriet, eventuelt skjære selv?

Problemet mitt er at jeg har en cab 1996 mod hvor kanalene er fryktelig dårlig, å etter det jeg har googla finner jeg ingen til under 5000 pr stk.: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er enkel form på kanalene så kan du jo lage en mal og få en blikkenslager til å valse/knekke nye kanaler? Sleit med det samme på Celica GT4en min, gikk ikke an å få tak i nye kanaler. Fikk laget nye for en 500 lapp for to stykk, det ble faktisk veldig bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det mange gjør feil når de bytter kanaler er at de bytter hele kanalen det er kun biten som er dårlig som trenger å byttes ofte helt i nedre kant. disse delene klarer en fint å lage selv og sveise inn ,og gjør en en bra tilpassningsjobb ,og har på ny bodyskyts ,så er det ingen som ser dette etterpå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.