#1 Skrevet Desember 13, 2014 (endret) Hei, vurderer å selge s4'n og kjøpe en billigere bil å kjøre med siden jeg kjører et stykke til jobb og skal pusse opp en del på huset:) http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=54229197&searchclickthrough=true&ecType=AD&ecCategory=LOG_POLE_POSITION_CLICK&adSelectionClick=galleryMotor+-+carUsed+-+resultPolePosition+-+click her er infoen fra annonsen når jeg kjøpte bilen i sommer! Alt nytt i understell, alt av foringer og stag Nye Eibach senkefjærer Nye hjullager foran 3" rustfri eksos med race kat fra 034 motorsport Ombygdt fra automat til manuell med kunn orginal deler Enmasse svinghjul Ny sacs clutch fra krb skal tåle 650nm Nye bremser rundt om 330 xyz bremser framme Nye handbrekkvaiere Short shift kit fra 034 motorsport Ny aircondition kompressor Ny type høg effekts coiler fra 034 motorsport Pedal sett fra org S4 Ny bremselys bryter 3 eiket S4 sports ratt uten airbag Ny bygd motor fra topp til tå for ca 20 000km siden Smidd innmat fra 034 motorsport Nybora og hona blokk Balansert veiv Porta topp RS2 manifoil og turbo Nytt register Alt av pakninger og slanger i og rundt motor er nytt jeg har byttet en servoslange som var lekk og endeledd v.side, h.side følger med. Følger med en mappe med mye kvitteringer! Negativt: begge forskjermene er dårlige bulket venstre bakskjerm og såvidt litt på bakdør ikke strøken i lakken hull i førersetet Tenkte meg rundt 58k evnt bud ta kontakt hvis du lurer på noe, mulig jeg har glemt noe og;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 14, 2014 Kan ta innbytte i bil opptil 20k helst diesel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 14, 2014 Flere bilder? Interiør og motorrom, bakfra etc. Bilder av skader? Hengerfeste? Årsmodell? Utstyr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 14, 2014 Kino Beklager for dårlige bilder, men der er det litt hvertfall Er vell 93 mod men importert fra tyskland rundt 96/97 tror jeg? Er hengerfeste el takluke el vinduer rundt om xenon spredere og fjernlys 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 16, 2014 SOLGT! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...