#1 Skrevet Desember 14, 2014 Noen som har vært borti dette før? Både glødelampa og partikkelfilter lampa lyser. glødelampa begynte og blinke 1min før partikkelfilter lampa. Kjerringa har rota bort vag com kabelen min og har bestilt en ny men har ikke fått den enda så får ikke lest av feilkoder før til uka når ny kabel er i hus. Har hatt ut egr ventilen og renset den og bremselys bryteren er ok. Turbon er ny så er ikke den som har satt seg heller. Noen som har forslag til hva det kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 14, 2014 Kan blant annet vere egt sensor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 14, 2014 Glemte og nevne at den fusker og går dårlig i tillegg. egt sensoren hvor sitter den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 14, 2014 Mellom toppen og eksos huset. Ligger du inne med diff trykk feil på dpf så kommer samme greia 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 14, 2014 Og den går dårlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 15, 2014 Da har jeg funnet en feilkode som er 01350 Sensor 1 for Exhaust Temp Bank 1 (G235) Short to Plus P0546 Intermittent. Det jeg syntes er litt rart er at bilen går fint på rolig kjøring og gløde lampa slukker men gir jeg full gass så lyser den. kan det være en annen feil som får denne feilkoden til og komme? Hadde samme feil på rs4en min og der gikk den i nødmodus lenge og gikk ikke normalt igjen så fort man slapp gassen som denne gjør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...