#1 Skrevet Desember 15, 2014 Hallo.. Har et problem, får feilkoder på alle motorer til flapsane til klimaanlegget. Syntes det er litt merkelig at alle skal bli ødelagt helt likt, så må da være en annen årsak til dette? Får altså ikke styrt noenting med klimakontrollen. Noen som har noe erfaring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 15, 2014 kortslutning til gods? trolig har ledningene gnisset mot en skap kant og kortslutter,trolig ut med hele dashbordet for å finne feilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 15, 2014 Prøv å kjøre grunninsting på klimaet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 16, 2014 Geir: Jeg har skiftet dashboard, så det kan godt hente at jeg har fått rivd i en ledning. Kim: Hvordan gjør man dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 16, 2014 Om du har vag com,så går du på kanal 8. Så inn på grunninstilling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 16, 2014 hva sier feilkoden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 17, 2014 Om du har vag com,så går du på kanal 8.Så inn på grunninstilling prøvde dette, men fungerte ikke.. GEIR:Nå har jeg totalt fått 14 feilkoder.. er litt forskjellig, men noen sier mechanical failure, husker ikke de andre i hodet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 19, 2014 Problemet var: kontakta til klimakontroll var ikke skikkelig i ... *flaut* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...