#1 Skrevet Desember 16, 2014 (endret) Lufter salg av 16v Turbo motoren min,da både tid og penger desverre ikke strekker til med andre bilprosjekter i hus. Motor har blitt kjørt med Haltech E6X sprut,og ble bremsa 377whp i benk hos KRB. Veldig kjørbar motor,med potensiale til enda mere hk med større dyser. Denne har knapt nok blitt kjørt etter benking,tipper rundt 50 mil. Spesifikasjoner: Bunndel/topp: - 16v PL blokk boret til 82,5mm med JE stempler(9,0:1 komp) - 144mm H-profil råder m/ARP 2000 bolter - Kolbenschmidt ramme og rådelager(Sputter) - Raceporta ABF 16v topp m/KR kammer(indre just.drev eksos/Autotech just Kamdrev. - ARP studs i topp. - ABF 3-lags stålpakning Diverse: - Garrett GT3071R .82AR m/v-band - Rustfritt 304L grenrør - Custom innsug m/Mustang 70mm spjeld - Moroso 4,6l alu. bunnpanne - 16v 9A modifisert oljepumpe - Polo 60-2 trigger på veiv - 2l TFSI coiler - F5DP0R plugger - Siemens Deka 580cc dyser på 1.8T fuelrail m/034 just.bensintrykk regulator - SPEC alu.svinghjul m/SPEC 3+ 650Nm(karbon/kevlar lamell m/forsterket trykkplate) - Spesialbestilt intercooler til å passe i front på Golf mk1. - Setrab 19-rader oljekjøler m/AN slanger Er sikkert noe jeg har glemt,men bare selvkost uten arbeid på denne motoren er over 85.000,- Selges helst uten sprut,men ferdig map til Haltech E6X kan følge med. Prisantydning uten ECU 50.000,- (Kan evt. kjøpes med ECU med ferdigmap,mot tillegg i pris på 7000,-). Ikke PM.Ta kontakt på mail olsvik_a@yahoo.no eller på tlf 900 24 643 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 11, 2015 Nyttårsbump.Må da være noen som trenger ferdigbygd motor til isbilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 12, 2015 Regner med at du bare vil selge komplett, men hvis du vil selge noe løst kan jeg være int i turbo og grenrør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 12, 2015 Regner med at du bare vil selge komplett, men hvis du vil selge noe løst kan jeg være int i turbo og grenrør. Jeg har desverre ikke hjerte til å ribbe den opp i deler for salg,så selges komplett for min del. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 13, 2015 Jeg har desverre ikke hjerte til å ribbe den opp i deler for salg,så selges komplett for min del. Ok, lykke til med salget. skrik ut om du ombestemmer deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 15, 2015 Bump...55000 inkl ECU selges den for. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 5, 2015 Billig for en startklar motor! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 6, 2015 Motor venter fortsatt på ny eier,da jeg vil prioritere Oettinger motor og annen banebil. Har også girkasse med diff som også kan selges med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 6, 2015 Av ren nysgjerrighet, hva går den for uten sprut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 6, 2015 Av ren nysgjerrighet, hva går den for uten sprut? Pris for motor er 50.000 uten ECU. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 5, 2015 Står her fortsatt.Mange interessanter,men ingen med penger. Bremsepapirer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 21, 2016 Fin motor til banekjøring. Med ledningsnett, så da rekker man Rudskogen i August 50.000,- inkl ECU m/ferdig map. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 21, 2016 Fy dette er mye for penga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 22, 2016 Ble starta opp forrige uke. Tut og kjør! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 27, 2016 Da er denne motoren avtalt solgt. Noen som trenger nyoverhalt 02A girkasse med Peloquin diff? Sent fra min E6553 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 28, 2016 evt pris på kassa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 28, 2016 Kassa er vel ikke til syncro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 28, 2016 Er også nysgjerrig på pris på kassen. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 31, 2016 Kassa er til framhjulstrekk. Jeg vil ha 10 tusen for denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 9, 2016 Motor ble avtalt solgt for noen uker siden,men kjøper måtte trekke seg pga jobbsituasjon. Så da er denne fortsatt til salgs. 50.000,- for komplett startklar motor m/el.nett og ECU med ferdig map. Bolter rett i mk1. Kan ordne frakt sørover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 29, 2016 (endret) Da er den ute av bil. Kom å hent! Sent fra min E6553 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 12, 2017 Verden trenger flere turbomotorer, og synd denne bare står på lager. Kom å kjøp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 12, 2017 Noe spesiell grunn for du ikke bruker den selv? Hva har du i golfen nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 12, 2017 Noe spesiell grunn for du ikke bruker den selv? Hva har du i golfen nå? Nei det skorter igrunn på tid. Har begynt med Audi banebil,så da er det logisk å heller bruke tiden på noe jeg kan bruke. Så da synes jeg det er greit å fått solgt denne da den ikke kommer til å bli brukt av meg. Har også en Oettinger motor som kommer til å bli prioritert om noen år,så da er 16v turbo utelatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 12, 2017 Komplett rustfritt eksosanlegg følger med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...