#1 Skrevet Juni 5, 2005 Hvor får man tak i nye klistremerker til bilen, da mener jeg de som det står VW - AUDI CLUB NORWEGEN på... Klarte å ødelegge begge mine, er ikke lett å sette på når man er dum i hodet... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 5, 2005 Hvor får man tak i nye klistremerker til bilen, da mener jeg de som det står VW - AUDI CLUB NORWEGEN på...Klarte å ødelegge begge mine, er ikke lett å sette på når man er dum i hodet... hehe Velkomen på forumet Jan Terje! Tror styret i lokallaget har noen igjen, tror det er Christian Johnsen som har de. Skal sjekke litt jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 5, 2005 Det høres bra ut! Har du noen tips om hvordan sette de på da? Alt gikk jo til h..... når jeg skulle sette de på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 5, 2005 Ligger en guide ute på forsiden til vacn om hvordan man monterer, link : http://www.vwaudi-club.no/?s=viewGuide&GuideID=20 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 5, 2005 OK, har nå lest guiden, og det er ikke rart det ikke gikk bra... hehe Det er rart det hvor enkelt det er å bytte understell o.l. men noen klistremerker klarer en ikke å sette på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 5, 2005 Har de liggende jeg ja, er bare å stikke innom på neste møte. evt komme å hente de i Langesund eller no. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...