Mistet detaljer i kart, samt noen valg i mmi.

Anbefalte innlegg

Veier og detaljer forsvant plutselig fra kartet i navi. Ser liksom landegrensen i forhold til sjø, men det er alt. Hva kan dette komme av ?

Har også mistet noen valg i mmi. Får f.eks ikke valgt tv-tuner. Får feilkode tv tuner r78 sporadic 004-no signal/communication, telephone transceiver r36 sporadic 004-no signal/communication. Noen tips til hvor jeg starter feilsøking ?

Har Audi A8 -03 mod.

På forhånd takk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv å ta av Minus polen på batteriet i 15 min.

hjalp på en bil jeg hadde inn for rep

Men der var der helsvart skjerm.

Kan jo prøves

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har prøvd dette, hjalp ikke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På feilmeldinga ser det jo ut som bilen har mistet kontakt med tv tuner og telefon. Ville sjekket koblinger på dette (om det sitter baki) og evnt sikringer. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

Du kan prøve å restarte MMI systemet å se: Reeboot: [tel] + [MMI Control Knob] + [upper Right Selection Button]

Kan også teste å ta ut navi dvd i bagasjen og sette den inn igjen, leser da platen på nytt og oppdaterer om det skulle mangle noe.

Ellers ville jeg prøvd om det ikke hjelper å oppgradere/laste inn MMI SW på nytt, tror ikke det er mange kr å få siste SW fra Møller, evt. finnes på nett.

Og koble på diagnose for å sjekke feilmeldinger når det gjelder tv-tuner etc.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar. Da har jeg noe å jobbe med :)

Får bare håpe verkstedet klarer å fjerne component protection på den "nye" klimastyreenheten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan får jeg lagt til bilde på profilen min ? Helt ferskef....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forumhandlinger>Rediger profil>Rediger Avatar> Følg instruksjonene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen forresten Nicholai;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.