Hjelp! Får ikke bilen i revers!

Anbefalte innlegg

Noen som har vert borti dette?

det er en s2 5 trins.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk overføringer! Kan være hoppet utav.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis ikke så kan jo alltids reverstannhjulet mangle noen tenner : smil : det gjorde det i Urquattroen min :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, det jeg synes er rart er at alle andre gir funkerer å da må det være rart om det er giroverføringene.

mangler ikke tenner regner jeg med for problemet er at spaken ikke vill i revers posisjon.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynn med å ta av trekk osv rundt stanga innvendig. Sjekk så at den går fint i kulen og at det ikke er noe som har løsnet dernede og gjør at stanga kiler seg fast.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se på overføringene helt foran på gaerkassen, der er det et støttestag ( 10cm)med just. på kan være bøyd, hadde det samme på svigers men det er en 6 trinn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal på bilbyen i kveld å sjekke overføringene. Håper det er bare de! for jeg har ikke akkurat regnet med girkasse i regnestykket enda iåmed at jeg skal overhale å forsterke motor.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.