#1 Skrevet Juni 5, 2005 Noen som har vert borti dette? det er en s2 5 trins. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 5, 2005 Sjekk overføringer! Kan være hoppet utav. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 5, 2005 Hvis ikke så kan jo alltids reverstannhjulet mangle noen tenner det gjorde det i Urquattroen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 5, 2005 hehe, det jeg synes er rart er at alle andre gir funkerer å da må det være rart om det er giroverføringene. mangler ikke tenner regner jeg med for problemet er at spaken ikke vill i revers posisjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 5, 2005 Begynn med å ta av trekk osv rundt stanga innvendig. Sjekk så at den går fint i kulen og at det ikke er noe som har løsnet dernede og gjør at stanga kiler seg fast. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 5, 2005 Se på overføringene helt foran på gaerkassen, der er det et støttestag ( 10cm)med just. på kan være bøyd, hadde det samme på svigers men det er en 6 trinn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 5, 2005 skal på bilbyen i kveld å sjekke overføringene. Håper det er bare de! for jeg har ikke akkurat regnet med girkasse i regnestykket enda iåmed at jeg skal overhale å forsterke motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...