#1 Skrevet Desember 17, 2014 Noen som har et helt, evt deler av org. eksos til en b5 1.8t quattro ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 19, 2014 Ingen som har noe TQ eksos liggende å støve de vil bli kvitt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 20, 2014 Avant eller sedan? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 20, 2014 Avant eller sedan? Avant:) er det forskjell på disse under ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 20, 2014 Har ikke peiling. Men har et jeg hadde planer om å ha på min avant tq. Skulle være s4 b5 eksos ifølge forige eier. Pm om interesse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 20, 2014 Jeg har ett liggende å støve ned men er vell litt langt unna.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 20, 2014 Alle b5 quattro er like under. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...