#1 Skrevet Desember 18, 2014 Hei! Jeg vurderer å kjøpe Audi A8, og lurer på om det er noen her som har noe interessant Jeg er ute etter en med quattro, helst -98 og oppover. pris opptil ca. 60000. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 18, 2014 Hei! Jeg vurderer å kjøpe Audi A8, og lurer på om det er noen her som har noe interessant Jeg er ute etter en med quattro, helst -98 og oppover. pris opptil ca. 60000. Har en jeg til salgs pris 44000 kr inkl.reg. Kun hatt den i 1 mnd alt fungerer slik det skal og kjørt 1000km med den. Selges grunnet kjerringa vil ha mindre bil til og fra jobb/bussholdeplass og at vi har en A8 fra før av. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=54222423&searchclickthrough=true link: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 19, 2014 Hei, takker for svar Jeg er nok litt kresen av meg og liker ikke så godt så lyst interiør ellers en meget pen bil ser det ut til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 19, 2014 Ok;) er nærmere hvit farge enn beige. Lykke til videre i jakten, er gromme biler til en billig pris! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...