#1 Skrevet Desember 19, 2014 Ny og ubrukt turbo fra Darkside med vacuum actuator. Kapasitet rundt 210-220HK. Til Langstilt motor. Passer passat 3b/3bg. A4 etc. 6000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 19, 2014 Har forsåvidt også orginal Bosch 4bar map sensor samt PD 150 dyse sett. Som da kan gå med mot lite tillegg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 19, 2014 dysesettet da? mye pææng? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 19, 2014 8 for alt burde jo være en meget ok pris. Ikke så langt unna det halve jeg betalte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 20, 2014 Trenger ikke turbon da denne ikke passer bolt on?! Så dyser er jeg int i om ikke du har manifold og alt som kan boltes rett på da:P Har en 1,9tdi ATD jeg må få jassa opp litt Golf 4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 20, 2014 Kan desverre ikke si noe på om den passer tverstilt.. Men dyser og map sensor går nok fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 22, 2014 vil du selge dyser da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 22, 2014 Ikke enda, får jeg ikke solgt turbo trenger jeg dem selv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...