Anbefalte innlegg

Har sett bilder av Audi 80/90 ype 81/85 med kanal skjørt, men finner ikke dette noen plasser. Er det noen som vet hvem som selger sånne,eller om det kanskje er kanal skjørt til en annen bil som passer :confused:

Takker for alle tips.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får det fra Rieger, SGI og sikert flere.

Nøytrale skjørt får du fra Audi 85/86 mod.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får det fra Rieger, SGI og sikert flere.

Nøytrale skjørt får du fra Audi 85/86 mod.

Men de eneste skjørtene jeg finner er til audi cupe. Dette er til sedan, og cupeen er vel kortere enn sedan?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har Kamei sideskjørt på min A80 type 89, men de passer sikkert ikke på type 81. Vet ikke om de leverer til denne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har Kamei sideskjørt på min A80 type 89, men de passer sikkert ikke på type 81. Vet ikke om de leverer til denne?

 

du har ikke målene på disse skjørtene til type 89? Kunne jo prøvd å målt min type 85 å se om de er like lange......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant et brukt HER.

 

disse skjørtene er vel orginal skjørt til audi 90. disse har jeg,men de bygger ikke nokk ned : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du har ikke målene på disse skjørtene til type 89? Kunne jo prøvd å målt min type 85 å se om de er like lange......

 

Kan selvsagt ta et mål.. Er lengden du er ute etter da? Er bilde av disse i signaturen min.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan selvsagt ta et mål.. Er lengden du er ute etter da? Er bilde av disse i signaturen min.

 

Var inne å så på de. Bedre disse enn de jeg har.

Tengte på lengde fra ende til ende øverst på kanalen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var inne å så på de. Bedre disse enn de jeg har.

Tengte på lengde fra ende til ende øverst på kanalen.

 

Ca. 175 cm. Dette er mål øverst på kanalen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ca. 175 cm. Dette er mål øverst på kanalen.

 

takker å bukker. skal måle på bilen min i morgen

Takk for hjelpen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har noen andre forslag? Passet ikke helt på lengden,og vil ha noe som bygger mere ned. Ikke lett å finne styling til gamle biler : bh :: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.