Anbefalte innlegg

Max power har som kanskje noen kjenner til startet opp i norge. første nummer er like rundt hjørnet. De var på en snarvisitt i halden for å lage en repotasje... Dit dro jeg, og var en av få biler som ble tatt mye bilder av.

Så da fikk vi en bil i fra klubben med ihvertfall... resultatet sees i Juli utgaven av Max Power. :nana:

mawxas.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

********!!!!!! Bildet er modda i photoshopp!!!! tekniske på høyre siden er ikke av min bil...

 

 

 

moderert : Tror vi nøyer oss med essensen i akkurat dette innlegget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper i såfall at den norske utgaven ikke er like dårlig som den engelske. Du vil aldri se noen av de engelske topp VW byggen i MP, de skjønner det rett og slett ikke, og ingen av "topp-gutta" vil heller ha bilen sin der : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bladet er rett rundt hjørnet nå, juli utgaven kommer 11. Siden jeg jobber i et firma som har med dette å gjøre så skal jeg vel ikke sverte det for mye, men må si det er et litt sånn "feite-biler-er-biler-med-stor-eksos" faktor på bladet.. Er mye artig lesing, men det blir litt vanskelig å ta helt seriøst for min del.

 

Men uansett Øyvind! Moro å få bilen i blad da, det er jo artig uansett! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bladet er rett rundt hjørnet nå, juli utgaven kommer 11. Siden jeg jobber i et firma som har med dette å gjøre så skal jeg vel ikke sverte det for mye, men må si det er et litt sånn "feite-biler-er-biler-med-stor-eksos" faktor på bladet.. Er mye artig lesing, men det blir litt vanskelig å ta helt seriøst for min del.

 

Men uansett Øyvind! Moro å få bilen i blad da, det er jo artig uansett! : ja :

 

for min del synes jeg det er sånn at de "kuleste" bilene er de med størst felger, flest/største spoilere, mest mulig neon og steroannlegg som gjør bilene ubrukelige å kjøre. Stort sett om å gjøre å få så mye som mulig fra tilbehørskatalogene på bilen. At det ikke passer sammen gjør ingenting.

 

Sammen med masse puppemodeller og menn som viser baken blir det litt for mye for min del til at jeg tar det seriøst. Gikk ann å lese det i 1995, men i 2005.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.