#1 Skrevet Juni 5, 2005 Møter på dette helvete hver eneste gang jeg skal skifte pære i tåkelyset mitt, hvordan løsner man det? har klart det en gang før etter mye om og men og masse banning, og nå er jeg her igjen... *sukk* Tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 5, 2005 Been there done that:) Start på midten, mellom tåke og blinklyset, bruk et skrujern og vipp tåkelyset forsiktig utover... Jeg ble så plaget en gang med dette at jeg skrudde av fangeren og løsnet dem bakfra:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 5, 2005 Been there done that:) Start på midten, mellom tåke og blinklyset, bruk et skrujern og vipp tåkelyset forsiktig utover... Jeg ble så plaget en gang med dette at jeg skrudde av fangeren og løsnet dem bakfra:D ah ok, ja jeg har vært så forbanna at jeg har rivd dem av før i ren forbannelse, men jeg får prøve i morgen, bowling nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 8, 2005 Nå begynner jeg å bli TEMMELIG irritert! har fått ut lykta ut, men nå får jeg den F@¤#"¤en ikke inn igjen! *oppgitt* noen som har noen tips og triks, bjørn? hjeeeelp er forresten denne lille blanke dingsen som skaper problemet, er på venstre side av lykta. dette er forresten den DÅRLIGESTE pantenten VW noensinne har lagd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 8, 2005 Sett inn lykta med den siden som er mot midten av bilen først, klem så lykta på plass forsiktig. evt sett en skrutrekker mellom tåkelys og blinklyset for at det skal komme lettere på plass. Lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 8, 2005 dette er forresten den DÅRLIGESTE pantenten VW noensinne har lagd! heh.. ikke skrudd mye i vw?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 8, 2005 heh.. ikke skrudd mye i vw?? nei, har ikke det.. nå har jeg uansett knekt en plast duppedings, så jeg har fort ut med noe papp for at lykta skal holde seg på plass... jaja, får kjøpe meg noen nye en dag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 8, 2005 nei, har ikke det.. nå har jeg uansett knekt en plast duppedings, så jeg har fort ut med noe papp for at lykta skal holde seg på plass... jaja, får kjøpe meg noen nye en dag... Lurer på hvorfor jeg kjøpte meg andre tåkelys 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 8, 2005 Lurer på hvorfor jeg kjøpte meg andre tåkelys hehe, viss du har lyst å donere de gamle til meg så send de gjerne nedover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 8, 2005 hehe, viss du har lyst å donere de gamle til meg så send de gjerne nedover De har jeg desverre solgt.. Når du monterer så stikker du tåkelyset mot venstre del av hullet, der er det fester for en grå plastdings, så er det bare å klipse dem fast på midten mot blinklyset... Skulle ikke du plastsveise hullene for tåke og blink? Jeg skal få plastsveiset igjen blinklys hullet iløpet av sommeren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 8, 2005 De har jeg desverre solgt.. Når du monterer så stikker du tåkelyset mot venstre del av hullet, der er det fester for en grå plastdings, så er det bare å klipse dem fast på midten mot blinklyset... Skulle ikke du plastsveise hullene for tåke og blink? Jeg skal få plastsveiset igjen blinklys hullet iløpet av sommeren jo det var planen, men jeg får se hvordan ting utvikler seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...