#1 Skrevet Desember 21, 2014 Noen her inne som vet forsjellen på di forskjellige klimapanelene? Altså noen har nr: 4A0 820 043 H. Mens andre har samme nr men med D og C til slutt.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 23, 2014 Softwareversjon. Har mest med hvilken klimapumpe du har å gjøre. Var vel en annen tråd om dette for ikke lenge siden? ('ikke lenge' er relativt.. ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 23, 2014 Så man må passe på at til og med den siste bokstaven er lik hvis man bytter? Satt inn en annen i min C4 da knappene ikke fungerte i kulde. Har ikke merket noe forskjell. Men sliter med at det ikke blir skikkelig kaldt før jeg kjører panelet på LO. Men slik var det på begge panelene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 25, 2014 Okay. Prøvde å søke men fant ikke noe som hjalp. Men hvis det kun har noe med pumpa å gjøre? Hvorfor fungerer ikke resten av klima anlegget dada? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 29, 2014 Min erfaring er at de ulike klimapanelene fungerer greit om hverandre så lenge man ikke blander mellom 100/S4 og A6/S6, der det uansett går et skille mellom rødt og orange lys. Men hvis det kun har noe med pumpa å gjøre? Hvorfor fungerer ikke resten av klima anlegget dada? Du spurte om hva forskjellen på panlene er. Her bør du komme med flere opplysninger som bakgrunnen for det nye spørsmålet. Hvis noen skal kunne svare på hvorfor klimaanlegget ditt ikke fungerer må du komme med flere opplysninger feks: Hvilke funksjoner er det som ikke fungerer? Varme/kjøing? Styring av luftstrømmene mot gulv/midt/vindu? Resirk kontra friskluft? Hva slags feilsøk er gjort? Er det forsøkt byttet noen deler (feks klimapanelet som du spør om)? Er feilkoder lest ut, i såfall hvilke koder kom frem? Har defekten kommet plutselig i tilknytning til en hendelse (verkstedbesøk, kollisjon, el), pluteslig uten sammenheng med annen hendelse eller kommet gradvis? Er defekten konstant eller periodisk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...