#1 Skrevet Desember 22, 2014 (endret) Noen som kjenner kallet? Nysgjerrig på hvordan T5en min hadde sett ut med matt svarte felger istedenfor sølv som er nu. (Samme farge som er på speiler og håndtak). Hadde blitt takknemlig om noen kunne gjøre en liten justering i photoshop og legge ut Tænk ju ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 22, 2014 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 22, 2014 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 22, 2014 5 min i photoshop: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 22, 2014 Jan bestilte nettopp et par kanner plastidip... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 22, 2014 5 min i photoshop: Bukker og takker Hadde sikkert tatt meg et par dager - - - Updated - - - Jan bestilte nettopp et par kanner plastidip... Sånn jukselakk driver jeg ikke med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...