#1 Skrevet Desember 23, 2014 Hoi! En kollega av meg har kjøpt seg en touran fra 08 med stoffseter og bakseter med isofix. Spørsmålet er om det finnes å få kjøpt noen kurante setetrekk som passer både foran og bak på denne bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 23, 2014 Det finnes forholdsvis kostbare alternativer i Norge, fra HTS eller Calix. Ellers kan jeg anbefale disse, det er skreddersydd og ca 40-50% av prisen i Norge:http://www.jcseatcovers.co.uk/ Jeg kjøpte et komplett sett til e-up'en for 2000kr, da er alt inkludert. Blir nok litt mer til en Touran. Men, siden det er en Touran ville jeg kanskje vurdert å droppe setetrekk. På finn.no er det overflod av nye bakseter, kjøp et ekstra sett billig og "bruk opp" baksetene som sitter i bilen. Stoffsetene foran holder seg veldig bra, min bil er 11 år/170.000km uten nevneverdig slitasje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 23, 2014 I forbindelse med isofix kjøpte eg singel trekk for å beskytte setet både fra bilstil slitasje og annet som følger en liten frøken. Selges der de selger barneseter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...