#1 Skrevet Desember 24, 2014 Noen som har delenummer på rs2 karroseri ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 15, 2015 Ingen som har gammal delefilm med delenummer til s2 og rs2 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 16, 2015 Ligger nok i ETKA6. Skal ha den liggende et sted... :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 16, 2015 De hadde vært supert . sjekk om det er samme på annen bil å da som s2 avant . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 18, 2015 Det er likt vidar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 18, 2015 Ja det regner jeg med , men må ha bevis .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 18, 2015 Bygge noe?😉 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 18, 2015 Nei har en s2 sedan med mtm innsug , + div . og tenkte få den godkjent med rs2 effekt . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 18, 2015 Oki, hold oss oppdatert da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 18, 2015 Ja i venta fortsatt på noen som har gammal etka .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 20, 2015 Du får sjekke her imens: http://www.partscats.info/audi/en/?i=cat_vag_models Her står alle delenumrene, men ser ut som at helt karosseri er gått for lenge siden ut og dermed ikke har varenummer lenger. Ser du på noen av underkomponentene, vil jeg nok være overrasket hvis du finner andre numre, så lenge det er snakk om i5. Kan umulig se for meg at det er gjort forsterkninger i sveiseskjøter etc., men man skal vel aldri si aldri.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 20, 2015 Ja må ha gammal etka . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 21, 2015 Etter litt graving fant jeg etka 5.6 fra 2002. Dessverre var der ikke delenummer på Rs2 karosseri. For a80q var der delenummer bare for karosseri med 6 sylindre. Mulig du må til de gamle delefilmene på microfiche.. Mener det var en i Bergen som fikk fatt i noe gammelt fra Teigland her i Bergen. Skal se hva jeg finner ut. /Øystein 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 29, 2015 Noen som har noe mere gammel info ? Klør i fingrene etter å få sendt inn een søknad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...