#1 Skrevet Desember 27, 2014 (endret) Golf MK3 2.0 syncro selges i deler/som hel delebil. Spør om du lurer på noe. Den er i god stand, starter hver gang. Det som er nytt er: Frontlykter, tåkelys, blinklys (front og side), frontfanger, VR6-leppe, bakfanger, clutch. Bilen er plastidippet Gun Metal Grey. Felgene på bildet følger ikke med. Det kan følge med et sett med orginale BBS VW felger i 14" med sommerdekk om ønskelig. Pris: 10000,- hadde jeg håpet på. Selvfølgelig lov å prute! Det som må gjøres før EU-kontroll er: Bytte til orginale dempere (disse følger med), da senkesettet ikke er godkjent i vognkort. Mest sannsynlig ordne et rør/lyddemper på bakerste delen av eksosen. Det er snakk om 30/40cm med rør. Bilen er avskiltet. Kan enten hentes på henger eller kjøres på prøveskilter. GI BUD! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 7, 2015 Hvor i landet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 8, 2015 Bilen står i Skogbygda. Ca en time unna Oslo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 8, 2015 Okey :-) hvis du noen gang skulle selge enkelt deler fra den så er jeg veldig innt i Grill og lykter ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 16, 2015 Opp ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 18, 2015 hei jeg har en vw vento som selges i deler Oppland/ Nordre Land / Dokka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...