#1 Skrevet Desember 28, 2014 Hei. Finner bare gamle tråder om dette, så starter en ny. Har handlet en eGolf som trenger mørkere ruter. Ser mange har brukt "Alf sotemann" men leser de 2 siste postene på facebook, så får han stryk karakter. Noen forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 28, 2014 Anbefaler Auto Optikk. Har brukt de flere ganger og e super fornøyd :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 28, 2014 (endret) Ok. Rabatt å hente? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 29, 2014 Brukte hauge reklame på Kokstad for et par år siden når jeg tok alle ruter på A4 B6 Avanten min. Var veldig fornøyd. Hvilke priser du får der nå aner jeg ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 29, 2014 Ok. Takk for tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 30, 2014 Hei har brukt Hauge reklame på a6 som jeg hadde og nå på caddyen jeg har veldig fornøyd med de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 30, 2014 Hei. Jeg kan legge på bilen din. 3900kr ink. mva. For B-stolpe og bak hos Riis Bilglass avd. Minde. Garanti og kvittering. Valgfri solfilm (4% 15% 22% 32% 38%). Det er også ink. 15% klubbrabatt. Får ikke gjort det før i uke 2 tidligst da jeg skal til sol og varmt vann i noen dager ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 30, 2014 Hei. Høres jo interessant ut! Regner med du klarer de fremre i samme pris vel? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 30, 2014 Heisann. De fremme tar vi dessverre ikke. Rett å slett grunnet det er ikke lov. Vi har gjort det før men det ble oppdaget og vi fikk smell på fingrene. Men det går nå å få med litt ekstra film. Og skulle du kjenne noen eller gå annet sted å få den filmen på rutene så er det utenfor vår kontroll :-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 30, 2014 Hjemme i din garasje?? ....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 30, 2014 Hehe. F.eks ja, men jeg har dessverre ikke noe sted å gjøre slikt arbeid. Ingen garasje eller noe lokale. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 30, 2014 Må det være varmt? Om ikke har eg garasje om du svinger en tur:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 30, 2014 Har veldig lite lyst til å ta på meg den jobben egentlig. Er viktig med sted uten så mye svevestøv og at det er godt belyst. Jeg tar alltid ut beveglige glass for å få det fint helt ut i kantene. Det blir en del mer jobb men dog bedre resultat. Derfor går det en del tid samt trenger stativer til å ha ruten på mens en legger film. Disse er boltet fast i veggen på jobb og jeg har ikke noe annet jeg er vandt med å bruke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 14, 2015 Har fått litt priser nå, men er veldig interessert i å høre erfaringer med forskjellige rundt i Bergen?....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 22, 2015 Da er vinduer sotet. Tråd kan lukkes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 23, 2015 Deler du litt info Curt: smil : Ble det bra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 23, 2015 Jepp. Ser bra ut så langt! Før Etter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 23, 2015 Good: rock : Hvilket valg havnet du på av firma, film og pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 23, 2015 Hei. S Solfilm monterte hos SPZ bil på Askøy. De har brukt han mye og er veldig fornøyd. Kostet 4700,- + mva 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 23, 2015 Så pent ut!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 23, 2015 Jepp!! Ville ha d nærmest mulig orginalt pluss litt fremme uten å bli "tatt" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 19, 2015 kor mykje % blei da framme og bak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 20, 2015 15/35 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...