Anbefalte innlegg

Hei, bilen begynte å lugge ved halv gass forleden (periodisk). I dag stoppet den 6 ganger etter start, gikk i to sek. før den døde. Jeg ga meg ikke og fikk den i gang og da fungerte den greit. Isted var tomgangen ujevn, turtelleren hoppet opp og ned og så stoppet den. Nå var det ikke antydning til å starte... Jeg har tenkt coil og bensinpumpe, men hell i uhell kom det en kar med diagnosetester og leste ut en feil på immobilizer, så da må jeg vel sjekke de stikkerne ved tenningslåsen? Men kan dette også ha med lugging ved pådrag eller har jeg kanskje flere feil på bilen? Fikk ikke opp noe nøkkelsymbol i instrumentpanelet tror jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tatt av ratt og deksler for å sjekke den berømte ledningen til leseringen i tenningslåsen i dag. Ser greit ut og ikke målt noe brudd, men skal ta ledningene ut av stikkerne og lodde fast likevel. Noen som vet hvor den ledningen går fra tenningslåsen, instrumentpanelet kanskje? Noen som evt. har delenummer på komplett ledning?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei hadde fusking ved pådrag og ujevn tomgang på min 18T før jul, der var det iallefall en coil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulig å kode opp startsperra på nytt med vagcom? Loddet ledninger i dag men ingen start.. Starteren går men ikke noe tenning. Blinker en del lamper og piper, men ikke nøkkelsymbolet. Vil vagcom kunne fortelle hvor feilen ligger eller kun gi en generell feilkode på startsperre? Leseringen er visst ikke å få kjøpt, må evt. ha komplett tenningslås pluss koding/programmering. Må Møller gjøre koding hvis man bytter tenningslås eller går det med vagcom?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.