#1 Skrevet Desember 28, 2014 Hei, bilen begynte å lugge ved halv gass forleden (periodisk). I dag stoppet den 6 ganger etter start, gikk i to sek. før den døde. Jeg ga meg ikke og fikk den i gang og da fungerte den greit. Isted var tomgangen ujevn, turtelleren hoppet opp og ned og så stoppet den. Nå var det ikke antydning til å starte... Jeg har tenkt coil og bensinpumpe, men hell i uhell kom det en kar med diagnosetester og leste ut en feil på immobilizer, så da må jeg vel sjekke de stikkerne ved tenningslåsen? Men kan dette også ha med lugging ved pådrag eller har jeg kanskje flere feil på bilen? Fikk ikke opp noe nøkkelsymbol i instrumentpanelet tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 29, 2014 Tatt av ratt og deksler for å sjekke den berømte ledningen til leseringen i tenningslåsen i dag. Ser greit ut og ikke målt noe brudd, men skal ta ledningene ut av stikkerne og lodde fast likevel. Noen som vet hvor den ledningen går fra tenningslåsen, instrumentpanelet kanskje? Noen som evt. har delenummer på komplett ledning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 30, 2014 Hei hadde fusking ved pådrag og ujevn tomgang på min 18T før jul, der var det iallefall en coil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 30, 2014 Er det mulig å kode opp startsperra på nytt med vagcom? Loddet ledninger i dag men ingen start.. Starteren går men ikke noe tenning. Blinker en del lamper og piper, men ikke nøkkelsymbolet. Vil vagcom kunne fortelle hvor feilen ligger eller kun gi en generell feilkode på startsperre? Leseringen er visst ikke å få kjøpt, må evt. ha komplett tenningslås pluss koding/programmering. Må Møller gjøre koding hvis man bytter tenningslås eller går det med vagcom? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...