#1 Skrevet Desember 28, 2014 Hei Jeg vurderer nå et salg av mine Rotiform felger. De fleste kjenner nok til disse felgene da det er de gamle felgene som Joachim Vågen hadde på sin Audi a4. Felgene er 20 tommere. 9 og 10 breie, et40. Hidden hardwear som betyr at de er delte, men at skruer osv er "gjemt" på baksiden. De er lakkert i en spesiel finnish i candyred og har polerte kanter. Ingen kantkjøringer. Men noen bruksmerker rundt bolthullene om man ser helt inntil. Dekkene som står på Toyo 245.30.20 bak, og achilles 225.30.20 foran. Det er litt ubalanse i dekkene (ikke felgene) foran, så to nye 225 dekk følger evt med. Har ingen gode bilder selv av felgene så da har jeg vært litt frekk og lånt et bilde fra tråden til Joachim. Pris: 22000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 28, 2014 Pm sendt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 29, 2014 Er dette gamlefelgene til Håkon,som han hadde på Beetle`n ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 29, 2014 Ja det tror jeg det er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 29, 2014 Det er det, men trooor de ble dreid av noe når vågen hadde dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 30, 2014 Dette er gamle til Vågen ja. De ble dreid ned fra ET35 til ET40. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 30, 2014 Så slik ut da de stod på Bobla vår. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 6, 2015 opp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 6, 2015 Hvor holder du til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 6, 2015 Hvor holder du til? Rjukan i Telemark 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 6, 2015 Mulig å sende dem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...