Anbefalte innlegg

Heisan,

Noen som kan hjelpe meg med hvilke "klistremerker" som er originalt på Zobelbraun ur fra -84.

Striper, ringer på siden, audi og quattro på bakluke er ok, men mener også jeg har lest noe om noe på frontfanger?

Også usikker på om de skal være svarte eller sølv....

Ærbødig hilsen ur novise (-:

Øyvind

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Minstekrav er jo å lage tråd om bilen når man har urquattro. Send en PM til Ola Lereim på forumet. Han er guru på de bilene og fikk vell tak i noen klistremerker for litt siden. (Regner også med at han ser denne tråden straks og svarer)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en selger på ebay som kaller seg "classicquattro"

Så her om dagen han hadde litt av hvert. Prøv å søk opp :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke brukt mye tid på å sette meg inn forum regler dessverre, så beklager hvis innlegg ikke er "etter boka", men takk for svar og riktig godt nytt år :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Tror nok Hr. Kostøl var litt sarkastisk der, det er ingen (eller i det minste svært få!) spørsmål som er for dumme for dette forumet, og reglene er ganske enkle! :)

Velkommen med super bil, og jeg håper også på fyldig tråd om den!! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Minstekrav er jo å lage tråd om bilen når man har urquattro. Send en PM til Ola Lereim på forumet. Han er guru på de bilene og fikk vell tak i noen klistremerker for litt siden. (Regner også med at han ser denne tråden straks og svarer)

Hehe, ETTERHVERT får jeg det med meg ja! : smil :

Jeg har en kontakt på endel dekalgreier til urquattro, som bl.a. har disse stripesettene til en grei pris.

På frontfangeren går det en tynn stripe over i to striper som er for hoveddel og innsatsdelen er det vel (lenge siden jeg har kikket på min egen bil nå faktisk...).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.