#26 Skrevet Februar 21, 2015 Da kommer en liten bildeoppdatering Har fått begynt nedsliping av kantene! skal få avdekket de værste sårene som han ene sveiseren på jobb skal fylle for meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Februar 21, 2015 Litt fra første steg i slipinga. sanblåste kontaktflata til senteret siden det var jævlig klønete og få noe annet til og passe der. Her er fra første rundet med en mildere sliperondell litt forskjell fra første til andre runde Første til høyre og andre til venstre. Det var det jeg hadde Kan jo spørre, men syns dere det er greit med store bilder eller burde jeg laste dem opp i mindre format? Uansett så ønsker jeg alle en god helg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Februar 21, 2015 Ser bra ut!! Store bilder er aldri feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 21, 2015 Ser bra ut. Så litt mørkt på det når jeg så hvor stygge kantene var, men kom seg mye: ja : Bildene er akkurat passe for meg, kanskje en anelse for små også, men det blir alle bildene på forumet her. Forumet skalerer de til en viss størrelse (husker ikke hvilken), og med 15,4" skjerm med full HD blir det fort smått uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Februar 21, 2015 Ser bra ut!! Store bilder er aldri feil Takk bra og høre! Ser bra ut. Så litt mørkt på det når jeg så hvor stygge kantene var, men kom seg mye: ja : Bildene er akkurat passe for meg, kanskje en anelse for små også, men det blir alle bildene på forumet her. Forumet skalerer de til en viss størrelse (husker ikke hvilken), og med 15,4" skjerm med full HD blir det fort smått uansett. Hehe, var litt skeptisk selv i starten men har so far gått over all forventning! Men da fortsetter jeg og laste opp slik jeg har gjort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 23, 2015 Får komme med en oppdatering! Prosjektet går sin gang, men pga mye jobb og andre ting som suger opp tid så har det gått litt tregt! Begynner og nærme seg ferdig nå er siste innspurt i helga tenker jeg! Men pga detta jeg nevnte med tid osv så blir det nok ikke den finishen jeg ville. Men mye bedre enn dem var iallefall! Uansett, det som gjenstår nå er : - Lakkere innsiden av tønna - Polere kantene - Skru sammen felgene - Legge i farge på logoen i senterkoppa - Få vrengt på dekk til uka og få de på bil Så skjer ting fort nå hvis alt går etter planen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 27, 2015 dette ble skikkelig stilig det! få ut no bilder ferdig montert med polert kant da Har selv noen BBS RS II som er ganske like,( litt annerledes senter) Men sliter med å skru ut ventilene uten å ødelegge de , noen tips ? har funnet noen nye ventiler på nettet, men blir fort 1500 ++ med frakt og mva så hadde vært greit å fått dem hele ut. Hva slags lakk brukte du ? Fin farge, kunne tenkt meg noe lignende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet April 27, 2015 Får forhåpentligvis på dekk i morgen så skal få somla ut noen bilder da felgene er i allefall skrudd sammen Kantene ble ikke bra da... Polerings utstyret jeg skulle bruke havarerte så ble mer "børsta alu" look på dem! Men blir jeg fornøyd med felgene så sender jeg dem til ØFT for og få det gjort skikkelig hadde desverre ikke tid til og få gjort det noe bedre så finishen er veldig 20/20 for og si det sånn (skulle dreid kantene selv hadde det ikke vært for at dreibenkene på jobb er for små) BBS RS II var det jeg egentlig leta etter men lå ingen ute når jeg skulle kjøpe men når det gjelder ventilene så aner jeg faktisk ikke, disse virker til og ha noen helt standard typ ventiler så kan desverre ikke gi noe godt svar! Men jeg er smertelig klar over prisene på ekte bbs deler ja hørte om pris på nye senterkopper med sånn plastikk klips greie til disse felgene og det ble vel 1200kr + frakt! Lakken er faktisk Biltema sin Felglakk! Likte fargen veldig godt selv! Spesielt i sollys! Var også veldig grei og sprøyte på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet April 28, 2015 Dette her ser jo riktig så bra ut! Gleder meg til å se bilder når du er ferdig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet April 28, 2015 Takk Kommer bilder i morgen om alt går etter planen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet April 29, 2015 Rakk kun og ta et halvdårlig bilde! Egentlig ganske fornøyd med sluttresultatet! Så klart er det rom for forbedring men har til neste gang fått en god del kunnskap om hva som funker og ikke funker! Nå må jeg bare får bytta noe foringer på bilen og montert stud for så og senke den enda mer må av med coiloversa for og rengjøre dem litt skikkelig først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...