#1 Skrevet Desember 29, 2014 Veldig by-ivrig WRX RJ-reg i Levanger... Noen som kjenner den? Forøvrig lenge siden jeg har sett noe annet relevant i byen. Alt dødt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 29, 2014 Vet av eier ja , lokal helt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 30, 2014 Må jo være det ettersom eieren klokker in et titalls runder i byen forbi puben. Hadde vel spandert på meg en helt annen bruk hadde den vært min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 4, 2015 Nå er det jommen en LS-reg Subaru i byen. Så forleden en A4 B7 med BR-53 reg og VACN dekaler da jeg fikk orden på vasken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 4, 2015 Nå er det jommen en LS-reg Subaru i byen. Så forleden en A4 B7 med BR-53 reg og VACN dekaler da jeg fikk orden på vasken. farge på den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 5, 2015 A4en? Den var sort, med senk og trippel-eikede Rs6-felger. Ellers en A6 4F sedan og litt annet snacks ute. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 9, 2015 A4en? Den var sort, med senk og trippel-eikede Rs6-felger. Ellers en A6 4F sedan og litt annet snacks ute. Tenkte mere på den Subaruen .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 9, 2015 Den var blå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...