Er dette får godt til å være sant? DVM-EP93 Performance & Economy Chip for Vw

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg sitter å ser på ebay, under kategorien chip, der finner jeg dette produktet

DVM-EP93 Performance & Economy Chip for Volkswagen. Jeg leser på hva denne chipen gjør med motoren , den kan øke motor effekten med 25 + HK står det , bare ved å gi motoren mer bensin og mer konkret bensin . Kan en slik chip virkelig klare dette? . Er det bra får motoren?

Eller er det bare noe dritt jeg må holde meg lang unna? Takker får svar:confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er for godt til å være sant [emoji6]

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk får svaret! Jeg regnet med det ja.Hva er det som får folk til å fremstille et produkt til å være helt fantastisk så er det bare dritt? noen her på forumet som har prøvet disse såkalte bensin boostera som ligger til salgs på bla ebay?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De gjør det fordi det finnes så utrolig mange godtroende som går rett på. Så selger de et produkt som koster de 2kr å lage og selger til sinnsyke priser. Så sitter de der og koser seg med en feit konto :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor starter du ikke bare én tråd, f.eks noe sånn som "Tuning-tips Golf MK3 2.0 8v"? Mer nyttig for både deg og andre, pluss at man slipper å svare på det samme spørsmålet gang på gang i forskjellige tråder. Lettere å søke for andre som lurer på det samme blir det også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor starter du ikke bare én tråd, f.eks noe sånn som "Tuning-tips Golf MK3 2.0 8v"? Mer nyttig for både deg og andre, pluss at man slipper å svare på det samme spørsmålet gang på gang i forskjellige tråder. Lettere å søke for andre som lurer på det samme blir det også.

ja begynner å bli noen nå : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke han leser svarene han får i trådene da vi er to som har prøvd å fortelle det før uten respons :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ny her! Så ikke døm meg med en gang? Jeg tar imot kritikken, og forstår nå hva dere mener. Er det noe jeg lurer på , slik at jeg må starte en tråd, skal jeg sørge for at det ikke blir noe mer om samme tema, og jeg skal lage trådene slik at andre kan ha nytte av det som blir lagt ut.

Det er bra dere sier at jeg må bruke dette forumet på en måte som er nyttig for alle. :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du må ikke bli grinete eller føle deg trakasert :)

men det kan ofte bli litt rotete når det blir mye om det samme. da er det ofte bedre å samle alt under ett :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke meningen å være stygg mot deg, men det er lettere og bedre for alle om ting om samme emne havner under samme tråd :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.