Strøkene 9x16 Schmidt ML United Grey/215/35-16 falken dekk selges. 4x100

Anbefalte innlegg

Vurdere selge felga mine til fordel for nye hjul:)

 

dekk og felg har kun rullet ca 10mil på solskinnsdager og har blitt vasket for hver tur og lagt på felgvoks.

 

ser for meg bud over 17,000kr for komplette hjul

 

 

Slik ser de ut:)

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden vi allerede er inn på det. For 17k må det ihvertfall følge med noe Inpress. :P

 

Likte videoen! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden vi allerede er inn på det. For 17k må det ihvertfall følge med noe Inpress. :P

 

Likte videoen! : vinke :

 

Ferdig hjul dette vettu:) ellers kan man bestille fra utelandet og få de inn til Norge for ca 12700kr fant jeg nå..+ hjul +lakk og jobben:) og det å få på dekka uten å skade felgene var jobb i seg selv:P

 

Takker;) er meget fornøyd med filmen selv:)

Skal lage ny nå til våren med 4k kamera,ny drone,mer senk,andre hjul og mer camber

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ferdig hjul dette vettu:) ellers kan man bestille fra utelandet og få de inn til Norge for ca 12700kr fant jeg nå..+ hjul +lakk og jobben:) og det å få på dekka uten å skade felgene var jobb i seg selv:P

 

Takker;) er meget fornøyd med filmen selv:)

Skal lage ny nå til våren med 4k kamera,ny drone,mer senk,andre hjul og mer camber

 

Hva er ETen da? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

erre ikke 20 da mån tro? jeg har ihvertfall 10mm spacer bak og 5mm foran og trangt som pokker mellom felg og demper enda

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo de er ET20 eller det var vertfall mine. Nei foresten mine var ET 25 måtte ha 10mm spacer for å gå klar Justerbart.

Foresten det er vel gamle felgene mine du har? Han som først bygga bilen din Kent Håvard kjøpte de her hos meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan vel stemme det tror jeg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pris uten dekk ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ser det ut som at disse blir byttet bort:)

Så tråden kan slettes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.