Hvor mange hk og dreimoment er det lovlig å ha i en golf 1996cab 115hk 2.0l?

Anbefalte innlegg

Hei Jeg lurte på om man kan ha noen få ekstra hk i en golf mk3 115 hk cabriolet ,å kjøre lovlig, hjelper det å bytte bremser osv?;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har allerede spurt om hvordan man får mer hester. Det har blitt påpekt i andre poster. Du trenger ikke lage en ny tråd hver gang du har et spørsmål som er det samme som alle de andre. Fortsett å spørre i tråden du har laget.

Du har den største motoren som ble levert i golf III cab. Så skal du ha mer hester lovlig så må du kjøpe en annen bil eller dra ned til Tüv i tyskland og få godkjent bilen med mer hester.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk . Det var det jeg hadde hørt jeg å at man må til Tyskland får å få det godkjent. Så jeg holder meg til en veldig liten effekt økning.

Jeg skal slutte å lage nye tråder, som går ut på noe jeg har spurt om før, var ikke klar over att jeg hadde spurt om max hk i golfen ,,Beklager!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme om du spør om det samme igjen. Eller om du skal spørre om noe nytt. :) Hvis du har en tråd så er det lettere for deg og alle oss andre å holde styr på ting. Da ser du feks hva du har spurt om før. Og hva svarene var. Og når noen vil søke opp det samme så finner de 1 tråd isteden for 40 :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.