#1 Skrevet Desember 31, 2014 Hei! Som tittel sier så er eg på jakt etter å kjøpe ett helt og pent komplett svart gulvteppe til s2 coupe 3b Visst det er noen som har dette så gi en lyd Mvh Alexander 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 13, 2015 ingen som har liggende eller vet om hvor det kan være mulig å få tak i? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 15, 2015 opp igjen ingen som har liggende ett i hel og bra stand eller kanskje vet hvor det er mulig å få tak i ett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 15, 2015 Trenger fortsatt om noen har eller vom noen vet om en plass som kan ha :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 1, 2015 Har et liggende som jeg tror ikke er så ille om det får en skikkelig rens! Men er til smal gir-tunnel og har et lite rift i gulvet bak på passasjer siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 1, 2015 Vil gjerne ha ett som er uten hull og forhåpentligvis minst mulig slitasje på :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 4, 2017 Vi prøver igjen ☺️ Noen som har ett i bra stand eller vet om hvor det er mulig å få tak i? Har prøvd å sjekke litt rundt men ikke bare bare å finne dessverre 🙁 Sent fra min F8331 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...