Grenrør til Golf 1 GTi 1.8 - 1.8 90 hk gasser

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om grenrør fra en 8v gti (Supersprint) passer på en 90 hester maskin? 1.8 den også.

 

Jeg vet ikke hva slags motor-kode jeg har i gasser'n. Men vil gjerne vite om de passer overens?

 

Og om kammen fra en Golf 1 gti motor passer i 90 hester gasser? Begge motorer er 1.8.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grenrøret passer. Når det gjelder kammen kommer det an på om du har mekaniske eller hydrauliske løftere. GTI-motoren du tok kammen fra har mekaniske løftere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar ang grenrøret...

 

Når det gjelder kammen er jeg litt usikker. Aner ikke hva slags årsmodell motoren er, da jeg har fått tak i den i deler. Men vil det hjelpe om jeg finner ut motorkoden på gti motoren? Så vidt jeg ble fortalt var motoren fra noen og 90 modell..

 

Motoren i Golfen er 1.8 90 hester, KT motor... Bilen er 87 modell. Kan jeg da ta en kam fra en f.eks Golf 2 8v gti?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar ang grenrøret...

 

Når det gjelder kammen er jeg litt usikker. Aner ikke hva slags årsmodell motoren er, da jeg har fått tak i den i deler. Men vil det hjelpe om jeg finner ut motorkoden på gti motoren? Så vidt jeg ble fortalt var motoren fra noen og 90 modell..

 

Motoren i Golfen er 1.8 90 hester, KT motor... Bilen er 87 modell. Kan jeg da ta en kam fra en f.eks Golf 2 8v gti?

 

Dersom vi snakker så ny GTI motor har den hydrauliske løftere. 90 HK-motorene kan jeg ekstremt lite om. Her tror jeg vi trenger hjelp av Per Lindgren....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle firrere og femmere fikk hydrauliske løftere fra 86.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter en samtale med Per Lindgren har vi funnet ut at 90 hesteren min er med hydrauliske løftere... Da vet jeg at kammen jeg har i gti motoren vil passe, om den er så ny som jeg ble fortalt da, vel å merke..... Takk for svar!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du ikke bare kjøpe Gti motoren min da Leif Egil?

Der passer jo både kammen og grenrøret!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe.... Ja hvorfor ikke... Men budsjettet er sprengt... Derfor bruker jeg det jeg har liggende......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.