#1 Skrevet Januar 1, 2015 Har fått et problem med et par ting som kuttet ut samtidig i bilen , og det er webasto og varmeseter og etter hvert ved sletting av feilkoder et par ganger så kuttet jaggu ryggesensorene ut også de bare piper i noen sekunder når bilen settes i revers og kutter helt ut etterpå . Så spørsmålet mitt er kan det være can gatewayen som tuller eller er det noen andre forslag på hva det kan være , Har selvfølgelig gått igjennom alt av sikringer men hører noen ganger "tikking" i dashen når bilen går . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 2, 2015 Kjør diagnose først. Møller eller med vagcom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 2, 2015 Har jo selvfølgelig kjørt en diagnose også og derfor fant jeg ut at disse ikke funker/ikke kontakt med modulene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 2, 2015 Prøv å ta av batteriet i 10 min Har funket til meg når ting har hengt seg opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 2, 2015 Har prøvd å ta av batteriet en halvtime også men uten nytte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...