#1 Skrevet Januar 4, 2015 Hei. Selger mine S4 hjul for noe annet. Er bare ikke min smak og følgte med S2en som ble akkurat kjøpt. Dekka er nye ifjor og lite brukt, merke Kuhmo 215.45-17" Rister ikke og er runde og fine hjul. Pris: 6000 Anders HK Vestfold, Larvik 46419701 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 5, 2015 Send meg en PM hvis du vil selge felger løst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 5, 2015 Orginale felger, eller replica? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 6, 2015 Selger kun samlet og ja, Made In Germany [emoji108] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 10, 2015 Hei, Har du felgene fortsatt? Mvh Ole Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 11, 2015 Hjula er her vettu:) Mvh kjellsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 11, 2015 Kjempe:-) Har du et telefonnummer jeg kan nå deg på? Mvh Ole Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 12, 2015 Skal stå litt oppe i annonsen tror jeg:) 46419701. Snakkes:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 24, 2015 Ingen som trenger til sommer? Eller som vil bytte mot Compomotive, OZ type motorsport hjul eventuelt uten dekk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 28, 2015 Er disse levert originalt til S4? Tenker da på om de går klar av bremsekalipperen som sitter på S4/A6 2.7 biturbo... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 29, 2015 Er intr, men er dem lakkert sort, eller dippet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 29, 2015 Svarer for Anders siden jeg kikka innom. De er originale til S4 B5 og er lakkert koksgrå metallic. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 29, 2015 Kan hente dem på lørdag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 2, 2015 Solgt? Hvis ikke er jeg interessert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 5, 2015 Jeg og, men ikke noe svar å få her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 6, 2015 (endret) Jeg har mulig solgt dem til søndag. Det ligger også ett tlf nr i første post + det går ann å ikke få svar noen ganger. Hadde folk prøvd tlf når jeg ikke svarer her hadde dem fått til svar at jeg har bryllup idag å vært mye å gjøre. Jeg skriver her om de ikke blir solgt. De ble ikke solgt idag, til alle andre, ingen vits å prute grunnet farge. Har man lyst på dem må man betale 6000 eller bytte i F.eks 5 eika compomotive felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 8, 2015 Betaling utført Mine nå, ta godt vare på dem inntil videre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 8, 2015 Da er de solgt til deg Magnar[emoji106][emoji1] Ligger kjøling og godt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...